Šta je Vero, nova društvena mreža o kojoj svi pričaju?

Ako ste ovih dana bili na Instagramu ili Facebooku, sigurno ste primijetili da svi bruje o novoj društvenoj mreži zvanoj Vero i pozivaju vas da ih pratite na njihovim novopečenim profilima. O čemu se uopće radi?

Vero je još jedna nova društvena mreža čiji autori novim generacijama žele pružiti sasvim drugačije iskustvo konzumacije društvenih medija. Postoji već nekoliko godina, piše The Independent, ali je tek sada došla pod povećalo javnosti jer je njezina misija, kako i samo ime govori, istina.

Pod time se misli da ondje nećete naići na algoritme koji prilagođavaju izgled aplikacija vašim aktivnostima na toj društvenoj mreži i internetu općenito. Ako ne znate o čemu pričam evo kratkog objašnjenja – Facebook, Instagram i veliki dio drugih društvenih mreža imaju algoritme koji prate vaše aktivnosti ne samo na tim društvenim mrežama već i na medijskim portalima, online trgovinama i slično. Zato ćete na tim društvenim mrežama nerijetko dobiti oglase u kojima ćete vidjeti suknju koju ste prije 20 minuta gledali na Net A Porteru ili ćete na “feedu” vidjeti objave onih ljudi čije ste profile najčešće posjećivali ili objave najčešće “lajkali”.

Vero nije tako zamišljen. On je fokusiran na stvarno vrijeme pa ćete na svom “feedu” vidjeti objave poredane kronološki prema vremenu kad su objavljene. “Feed je složen od vaših objava i objava ljudi s kojima ste povezani ili koje pratite,” kažu iz Vera. “Mi ne biramo objave, ne manipuliramo njima, ne ubacujemo oglase i ne zadržavamo objave. Vidite sve što je podijeljeno s vama onda kad je podijeljeno.”

Kad čujete da neka aplikacija nema oglase prvo pitanje koje se nameće jest pa kako onda zarađuju? U tome i jest trik – aplikacija nije besplatna. Prvih milijun korisnika koji se priključe dobit će Vero na korištenje besplatno do kraja života, dok će svi ostali plaćati godišnju pretplatu na aplikaciju. Takav način rada omogućuje im društvenu mrežu bez oglasa, dok će brendovi moći koristiti opciju “Buy now” (nešto slično postoji i na Instagramu), ali samo uz plaćanje.

No, uz besplatne gigante kakvi su Twitter, Facebook i Instagram, tko će plaćati pretplatu? Na kraju, treba li čovječanstvu doista još jedna društvena mreža? Bilo kako bilo, sigurno je da društvene mreže mogu lako ući i izaći iz mode kao što nam je to prošlog tjedna potvrdila situacija s Kylie Jenner i Snapchatom. A ako želite isprobati Vero bolje je da to učinite što prije dok je još besplatan.

Shares 0

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *