Trikovi za bolju koncentraciju

Pojedini trikovi i navike mogu pomoći da se izborimo sa smetnjama u koncentraciji. Istraživanja su pokazala da prisustvo biljaka u kancelariji poboljšava produktivnost zaposlenih za 15%.

U drugom istraživanju utvrđeno je da kratke pauze od 40 sekundi tokom kojih zaposleni ili studenti mogu da gledaju u prirodu tj. zelenilo značajno podstiču koncentraciju i smanjuju broj grešaka.

Smanjite notifikacije na mobitelima – pokazalo se da česta obavještenja od različitih aplikacija remete pažnju u istoj mjeri kao poziv ili slanje poruke.

Umjesto da stalno provjeravate elektronsku poštu, odredite okvirno vrijeme kada ćete to činiti tokom dana. Kada radite na nekom  važnom zadatku, radite najprije u kontinuitetu 30 do 45 minuta, pa tek onda provjerite e-mail, budući da svaka nova informacija može nepovoljno da utiče na koncentraciju.

Također ograničite i upotrebu društvenih mreža tokom učenja ili rada.

Pravite povremene pauze tokom kojih ćete se nakratko prošetati i razgibati -na ovaj način ćete smanjiti šanse za glavobolju, zamor očiju i bolove u leđima.

Ishrana isto tako igra važnu ulogu kada je u pitanju zdravlje nervnog sistema, sposobnost koncentracije i opći nivo energije, tako da bi bilo najbolje da redovno jedete namirnice koje povoljno utiču na koncentraciju i pamćenje, kao što su crna čokolada, orašasti plodovi i crveno voće.

Shares 0

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *