Naočare i make-up u poslovnom svijetu

Šminkanje definitivno ima utjecaj na percepciranu vjerodostojnost osobe koja ga koristi, pogotovu kad su u pitanju žene.

Jedna kozmetička firma je testirala uticaj make-up-a i naočara u poslovnom svijetu, tj. konkretno u prodajnoj prezentaciji. Test je izgledao ovako:

-izabrane se četiri žene, isto odjevene, s istom ili sličnom prezentacijom, ali jedna je bila s make-up-om i naočarama, druga samo s naočarama, treća samo s make-up-om i četvrta bez make-up-a i bez naočara.

Kupci su obavili razgovor sa svakom od njih u trajanju od 4-6 minuta.

Kad su završili razgovor, kupci su trebali da opisu osobnost svake osobe s kojom su razgovarali, čiju su prezentaciju slušali.

 Žene koje su imale sminku i naočare su opisane kao sigurne, inteligentne, sofisticirane, no neke žene kupci su ih vidjeli i kao arogantne, hladne ili suviše presretne, a iz razloga sto su u njima vidjele suparnicu.

Ipak licna prezentacija, sposobnost slušanja sagovornika, vještina izgradnje odnosa su primarni za vas ali nošenje make-up-a definitivno dodaje na ženskom percepiranom samopouzdanju.

Zanimljivo je jos da su kupci bili sigurni da su našminkane žene nosile kratke suknje, što ukazuje da make-up izrazava ženinu seksualnost.

Iz gore navedenog može se zakljućiti da make-up doprinosi ženi na isticanju njene inteligencije, uvjerljivosti, seksualnosti, a make-up u kombinaciji s nošenjem, dobro izabranih naočara, ima nevjerovatno pozitivan uticaj na promatrače, tako da je to dobra strategija za uspješno poslovanje.

Izvor: Body Language by Allan & Barbara Pease (za Sokak.ba prevela Vesna Dizdarević)

Shares 0

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *